جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی درمحور تربت جام_صالح آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است سد‌های خراسان رضوی تنها ۱۰ درصد ذخیره دارد جایگاه گنجینه میراث مکتوب در پیشانی متمایز ایران ممتاز آغاز زندگی مشترک زیر سایه خورشید اعتراف به قتل شوهر پس از انکار ماجرا | متهم: شوهرم می‌خواست سقط جنین کنم زنان چگونه با شرایط جدید می‌توانند بازنشسته شوند؟ تداوم بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها | ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی هفته آینده (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باقلا، مضر یا مفید؟ ۱۰ دلیل برای بی‌خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
سرخط خبرها

۱۵۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد رمزگشایی شد (۱۹ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۰۶۸۲
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
۱۵۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد رمزگشایی شد (۱۹ فروردین ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری «میرزاکوچک‌خان» متهم به ۱۵۰ فقره موبایل‌قاپی در شهر مشهد به دام افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان اظهار داشت: در پی موبایل‌قاپی‌های سریالی سرنشینان نقاب‌دار یک دستگاه موتورسیکلت پلاک‌مخدوش در محدوده منطقه طلاب مشهد، پی‌گیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری "میرزاکوچک‌خان" قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری میرزاکوچک‌خان با بازبینی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها، مشخصات ظاهری یکی از متهمان را به‌دست آورده تحقیقات میدانی خود را برای دستگیری وی و همدستش آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی محل اختفای متهم را در محدوده خیابان پنج‌تن شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: با انتقال متهم ۲۴ ساله به مقر انتظامی و با توجه به مستندات تصویری به‌دست‌آمده از وی در دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۱۵۰ فقره سرقت تلفن همراه در محدوده خیابان وحید، مفتح، گاز، رسالت، طبرسی، وحدت و مصلی با همدستی یکی از دوستانش و فروش آنها به‌مبالغی بین یک تا سه میلیون تومان اعتراف کرد.

سردار نگهبان خاطرنشان کرد: تاکنون این متهم توسط ۴۳ نفر از مال‌باختگان شناسایی شده است که تحقیقات از وی برای کشف دیگر جرائم احتمالی و دستگیری همدستش و مالخر گوشی‌های مسروقه با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->